Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dramatická výchova jako metoda práce ve 2. a 3. ročníku ZŠ.
Volejníková, Jana ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl ověřit využití metod a technik dramatické výchovy ve výuce prvouky v 2. a 3. ročníku ZŠ a zjistit možnosti, které dramatická výchova přináší. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá tématy související s metodami a technikami dramatické výchovy. V praktické části jsou popsány a porovnány realizované přípravy prvouky klasickou formou a přípravy s využitím prvků dramatické výchovy. Metodami výzkumu jsou nezúčastněné přímé pozorování a dotazníkové šetření.
Uplatnění metod a technik dramatické výchovy ve výuce dějepisné části vlastivědy.
Hybnerová, Alena ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Váňová, Michaela (oponent)
Tato práce pojednává o možnostech realizace společné výuky historie žáků víceročníkové třídy málotřídní školy. Tato výuka bude probíhat pomocí metod a technik dramatické výchovy. V teoretické části se proto zabývá charakteristikou dramatické výchovy a jejím přínosem ve výuce žáků. Práce též zkoumá, zda kurikulární dokumenty takovouto výuku umožňují. Plánováním lekcí pro výuku, její realizací a reflexí se zabývá praktická část této práce, která též shrnuje použité metody a techniky DV. Součástí je souhrnná žákovská tabulka žáků s hodnocením vhodnosti zařazených aktivit. Závěrem je potvrzena hypotéza, že výuka pomocí metod a technik dramatické výchovy je pro žáky atraktivní. KLÍČOVÁ SLOVA Dramatická výchova, metody a techniky dramatické výchovy, malotřídní škola, vlastivěda, člověk a jeho svět, 4. a 5. ročník ZŠ, RVP, česká historie
Dramatická výchova jako metoda práce ve 2. a 3. ročníku ZŠ.
Volejníková, Jana ; Svobodová, Radmila (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl ověřit využití metod a technik dramatické výchovy ve výuce prvouky v 2. a 3. ročníku ZŠ a zjistit možnosti, které dramatická výchova přináší. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá tématy související s metodami a technikami dramatické výchovy. V praktické části jsou popsány a porovnány realizované přípravy prvouky klasickou formou a přípravy s využitím prvků dramatické výchovy. Metodami výzkumu jsou nezúčastněné přímé pozorování a dotazníkové šetření.
Výukový program Obecná botanika na školní zahradě
KOVÁŘÍK, Jindřich
Diplomová práce navrhuje výukový program obecná botanika na školní zahradě. Na základě literárního rozboru Rámcových vzdělávacích programů, Školních vzdělávacích plánů, středoškolských učebnic biologie, posouzení a zhodnocení školní zahrady Střední zemědělské a potravinářské školy, Klatovy vytváří sérii více než 85 otázek a úkolů a doplňkové pracovní listy pro žáky, sestavené přímo pro vzdělávací činnosti v zahradě. Využita je nejčastěji metoda přímého studia přírody. Ověření výukového programu v praxi proběhlo v letech 2010 až 2012 se žáky výše uvedené střední školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.